לפני ארבע שנים, פנתה אלי נערה צעירה כאשר היא נסערת מאוד, בטענה שיש לה כלב מגזע רועה אסייתי מעורב שתוקף אנשים זרים, כלבים ואת האחים הקטנים שלה.

לפני ארבע שנים, פנתה אלי נערה צעירה כאשר היא נסערת מאוד, בטענה שיש לה כלב מגזע רועה אסייתי מעורב שתוקף אנשים זרים, כלבים ואת האחים הקטנים שלה.
עוד היא סיפרה, שהיו אצלה שני מאלפים והם אמרו לה שזה חסר סיכוי ושהכלב ישאר אגרסיבי לעד.
היא ממש בכתה לי בטלפון וידעתי שאני יכול לעזור לה.

כשהגעתי הכלב לא ממש ניסה לתקוף אותי אך הוא הראה רצון לשלוט במתרחש, סימפטי הוא לא היה.
אותה נערה הייתה שבורה והוריה היו מיואשים וחסרי תקווה, במיוחד לאור דברי המאלפים.

לאחר תחקור קצר מאוד, הבנתי מה מקור הבעיה, לא הייתה אכיפה בבית, הכלב היה עושה המון טעויות מבלי לשלם עליהם והדבר יצר אצלו דפוסי התנהגות כאלה, שלא ניתן היה להמשיך לחיות איתו, הוא פשוט התחיל לסכן את הסביבה.

לא שאני שוביניסט או משהו כזה, אבל בביתם, מלבד האב, כולן היו בנות ועם כל הצער שבדבר, הן היו חלשות יותר פיזית מהכלב שניצל זאת.
לכן החלטתי שצריך לישר קו ולצור כלי שיפצה על הכוח שלהם אל מול הכלב, כך שיוכלו לאכוף את הטעויות שלו כראוי…
בהתאם לנסיבות, רציתי שחלק מהאכיפה לא תקושר לבעלים וחלק כן, לכן החלטתי שהם צריכים קולר אלקטרוני חזק, עקב כוחו ועקשנותו של הכלב.

התחלנו לתרגל, המשפחה קיבלה חוקים ברורים להתנהלות עם הכלב בבית.
אסור לו להסתובב ללא השגחה, אסור לו לנבוח, לנהום, לגנוב מזון, כמובן שאסור לו לנשוך אף אחד, לא לנסות לצוד פפירול ציפורים וחתולים, אסור לו להיכנס למרחב האישי של בני הבית ללא אישור, לזום משחק או ליטוף והיה עליהם להאכיל אותו רק מהידיים ובמקומות שונים ברחבי הבית.
היו עוד מספר חוקים ודרישות שלי לגבי ההתנהלות בטיולים ועם כלבים אחרים.
לאחר שבועיים בערך הכלב עבר שינוי קיצוני, מכלב אגרסיבי שנשך והרג בע"ח, הוא הפך לכלב רגוע, מחושב יותר, כנוע ומאופק.

המשפחה לא האמינה שניתן לעשות שינוי כ"כ גדול לכלב, אותה הנערה ממש ממש הודתה לי, היא רשמה לי בהמלצות בדף הפייסבוק פיסקה שגרמה לי לממש לבכות, מכיוון שהיא האדם הראשון שגרם לי להבין שאני פשוט מציל אנשים.
עד אז אני לא ראיתי את זה ככה…
בעיני זו עבודה וזה די פשוט עבורי לפתור את בעיותיהם של הכלבים והאנשים יחד, אך היא גרמה לי להבין שאני הצלתי את הכלב והבאתי אותם למצב שהם לא צריכים לסבול עם הכלב או לוותר עליו וזה פשוט שינה את חייהם והכניס לביתם המון שמחה כי הם היו מיואשים לגמרי…

בתגובות אפרסם את דבריה.

אגב, התמונה להמחשה בלבד.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
Call Now Buttonבוא נשב על קפה 052-6055588