סיפור מעניין ששווה לקרוא.

סיפור מעניין ששווה לקרוא.

לפני מספר חודשים פנו אלי זוג לגבי אילוף עבור כלב אגרסיבי מאוד מגזע מלינואה.
הם סיפרו לי שהם עבדו עם שני מאלפים אשר דוגלים בשיטה החיובית בלבד בטרם פנו אלי.
עם מאלף אחד הם עשו 13 מפגשים בעוד שעם המאלפת השניה רק 5, תוצאות לא היו…
הם חיפשו אלטרנטיבה אחרת, במיוחד לאחר שהוטרינר שלהם דאג לציין בפניהם שאם זה ימשיך ככה אז הכלב עלול להיות מורדם ואם הוא אכן ינשך הם יספגו קנס כספי גבוה מאוד.

לאחר חיפושים באינטרנט הם הגיעו אלי, אבל מכיוון שהם נכוו מאנשי המקצוע הקודמים הם בחרו לעשות סקר קצר ולשאול אנשים נוספים, הם שאלו בדפי הפייסבוק "crazy dog people" ו – "people & dog", אבל שם הם שמעו המון לכלוכים לגבי… למה?! כי אני לא עובד בשיטה החיובית…
הזוג (בקשו שלא אזכיר את שמם) הפכו למתוסכלים ומבולבלים מאוד…

לבסוף, הם החליטו לערוך שיעור ניסיון והם יצרו איתי קשר, קבענו להיפגש וכך היה –
הגעתי לביתם לאחר נסיעה ארוכה וראיתי כלב אגרסיבי מאוד, כלב חסר גבולות, כלב שכל מה שמעניין אותו זה רק להרחיק את כל מי שהולך ברחוב ברדיוס של 20 – 15 מטר ממנו..
אחד המאלפים הקודמים שלו דאגו לתת לכלב פרוזק… דבר שלא עזר במיוחד.

כשהתקרבתי לכלב הוא ניסה לתקוף אותי כבר ממרחק של עשר מטר, כשהוא הבין שהוא לא יכול, הוא ניסה לתקוף את הבעלים תוך כדי ניסיונות נואשים להסיר את מחסום הפה שהיה עליו.
התקרבתי אל הכלב ואל הבעלים, לקחתי את הרצועה שהייתה מחוברת לרתמת איזיווק ונתתי לו תיקון עם היד שלי ישירות אל הצוואר שלו בצורה חזקה, ברורה , אסרטיבית תוך כדי שאני רגוע מאוד וממוקד..
נחשו מה?
הכלב שמעולם לא קיבל תיקון היה בשוק (גם הבעלים!).
ערכנו טיול בשכונה שהם התגוררו, הכלב הלך לצד ימין שלי והבעלים מאוד פחד שהכלב יתקוף את העוברים ושבים ברחוב כהרגלו אך להפתעתו ולהפתעת בת זוגתו זה לא קרה.
בסוף הטיול שנערך בערך כ40 דקות, הורדתי לכלב את המחסום וגם אז הוא לא תקף אותי.
בסוף השיעור הראשון, לאחר שהם הבינו שאני לא מפלצת כ"כ גדולה כמו שתיארו להם, הזוג קבעו איתי עוד מספר מפגשים שבהם הם למדו כיצד לנהוג בכלב שלהם בצורה נכונה, כמובן שללא כדורי הפרוזק, שאותם דאגנו להוריד בהדרגה.
בסוף התהליך הכלב הצליח לחבור לג'ובאני ורומן, דבר שהיה עבורם רק בגדר חלום, הוא גם הסכים לשכנה שהתגוררה ממולם ללטף אותו בפעם הראשונה מבלי שהוא יעשה לה דבר והוא גם מתעלם מחתולים ואנשים שעוברים ברחוב… השג ענק עבור הבעלים..

לסיכום, באינטרנט, מאחורי המסך ישנם המון אנשים מהמון טיפוסים שונים בעלי אינטרסים שונים ומגוונים עוד יותר… קחו הכל בערבון מוגבל ואל תתנו לצרות עין של אחרים להשפיע על ההחלטות שלכם.

שבוע טוב לכולם.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
Call Now Buttonבוא נשב על קפה 052-6055588