מדי יום אני נשאל ע"י לקוחות, אנשים ברחוב או אפילו באינטרנט, במה אני מאכיל את הכלבים שלי וכיצד הם הגיעו לנתונים הפיזיים הללו.

מדי יום אני נשאל ע"י לקוחות, אנשים ברחוב או אפילו באינטרנט, במה אני מאכיל את הכלבים שלי וכיצד הם הגיעו לנתונים הפיזיים הללו.
אני לא מחפש להשתחצן, אבל למען הסדר ולמענכם העוקבים, אני אפרט על שני הכלבים שלי ועל התזונה והפעילות שלהם במהלך חייהם –

1. ג'ובאני הוא זכר לא מסורס בן 5 שנים, בפעם האחרונה ששקלתי אותו הוא עמד על 68.4 והוא בגובה של 74 ס"מ בכתף.
ג'ובאני הגיע אלי בגיל 7 שבועות בדיוק.
בחודש חודשיים הראשונים הוא אכל מזון יבש, אז כבר הגעתי למסקנה שזהו לא המזון האידיאלי עבור כלב וכבר אז התחלתי לבשל לו אוכל בכוחות עצמי, ללא ידע מעמיק, אבל עם המון מוטיבציה.
לאחר שחקרתי עוד ועוד התחלתי להרכיב לו בבית מזון שלם מעופות, בקר והודו, בשילוב עם ירקות ופירות כמובן – יש לציין שזה היה כאב ראש לא קטן.
לאחר שנה וחצי בערך עברתי למזון טבעי אחר שהיה בזמנו בשוק, הפסקתי, חזרתי להכין בעצמי ולפני שנה וחצי כאשר התחלנו לנסות פורמולות של אבוריג'ינל – Aboriginal הוא עבר למזון זה עד היום.
מי שראה את ג'ובאני במציאות יעיד על כך שהוא כלב מסיבי מאוד, הוא לא שמן, אך הוא שרירי מאוד ומפותח.

ג'ובאני היה מתאמן בהידרותרפיה לכלבים במשך שנה וחצי בערך וזה תרם לא מעט להתפתחותו, מגיל שנה וחצי עד היום אני דואג שהוא יעסוק בפעילות גופנית אינטנסיבית לפחות 4 פעמים בשבוע, אם זה גרירות, משיכות, הליכות מרובות או שחייה.

2. רומן הוא רועה אסייתי , הוא רק בן שנה וחמישה חודשים וגם הוא לא מסורס.
רומן שוקל כרגע 74 ק"ג והוא בגובה של 90 ס"מ בכתף, כמובן שיש לו עוד להתפתח.
רומן הגיע אלי בגיל כמעט שלושה חודשים ומהרגע הראשון שהוא נחת כאן בישראל עד עכשיו הוא אוכל איך אם לא – אבוריג'ינל – Aboriginal.
מעולם הוא לא אכל מזון אחר פרט לאבוריג'ינל!

כמו כן, גם הוא עוסק בפעילות גופנית נמרצת מדי יום בדיוק כמו ג'ובאני, הם תמיד יוצאים יחד.
בקרוב מאוד כשרומן יסיים את ההתפתחות הגופנית המואצת שלו והוא יגיע לגיל שנה וחצי הוא יכנס לתכנית אימונים שתפתח אותו הרבה יותר.

חשוב לבוא ולציין בפניכם שכלב מורכב ברובו מגנים. 70% מאיך שהכלב שלכם התפתח תלוי באילן יוחסין שממנו הוא בא ורק 30% תלוי בסביבה שהוא חי בא (מזון, פעילות, יחס וכ'ו וכו').

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
Call Now Buttonבוא נשב על קפה 052-6055588