מדי יום אני כותב עבורכם על התנהגות כלבים, גזעים, תזונה, גידול כלבים בצורה נכונה, בריאות הכלב ועוד.

מדי יום אני כותב עבורכם על התנהגות כלבים, גזעים, תזונה, גידול כלבים בצורה נכונה, בריאות הכלב ועוד.
מעולם לא כתבתי וסיפרתי על עצמי ועל שיטות העבודה שלי כמאלף.
כמו ששמתם לב, הדף גדל מיום ליום ויש כאן יותר מ11 אלף איש שעוקבים אחרי בדף, לכן כטבע האדם ישנם שמועות לכאן ולכאן, לכן החלטתי לעשות מעט סדר ולספר לכם פחות או יותר על גישתי למקצוע.

אז ככה, ראשית אני רוצה לספר לכם שמאז היותי ילד בגן ילדים הייתה לי אהבה גדולה לבע"ח באופן כללי וזה רק הלך וגדל עם השנים, הורי ואחיי יכולים בהחלט להעיד על כך, הייתי אוסף כל יצור חי שנקלע לדרכי אך האהבה לכלבים הייתה גדולה יותר מאשר לכל בע"ח כלשהו.
כשגדלתי הייתי מבלה בגינות כלבים אחר הצהריים וכמו כן גם הייתי הולך לקליניקה של הוטרינר השכונתי (אבי פאצ'ו למי שמכיר) ויושב בחוץ וצופה בגזעי הכלבים האלה השונים שהיו מגיעים לשם.
בערך בגיל 20 החלטתי שאני רוצה לעבוד עם כלבים ומאז התחלתי להתעסק במקצוע האילוף.

את רוב הידע שיש ברשותי בהחלט רכשתי מנסיון בשטח, ראיתי שחור על גבי לבן מה עובד ומה לא עובד, קראתי ואני עדיין קורא המון ספרים, מאמרים, לומד ממגדלים שונים, מאלפים אחרים ושוב, מהכלבים עצמם.
הייתה תקופה שבה רציתי להוציא תעודת אילוף מאחד מבתי הספר ללימוד אילוף כלבים בארץ, אך מסיבות אישיות הפסקתי ללמוד שם ולא ערכתי את המבחן הסופי שמקנה תעודה.

גישת האילוף שלי היא אינדיבידואלית לכל כלב וכלב, אני מאמין שאין שבלונה שמתאימה לכל הכלבים, אם אכן היה הדבר נכון הייתי מפרסם סרטוני וידאו לכל סוגיה וסוגר את הסיפור.
כאשר אני מגיע ללקוח אני דואג קודם כל להקשיב בקפידה לדרישות הבעלים ולהציג מספר רב של פתרונות אפשריים יחד עם אחוזי ההצלחה של כל פתרון.
אני מעולם לא כופה על הלקוח דרך מסויימת, אך אני דואג להסביר על ההשלכות וכמו שציינתי למעלה גם על אחוזי ההצלחה של אותה שיטה בהתאם למקרה ולכלב הספציפי.
לפני כל צעד שאנחנו נבצע במהלך השיעורים אני מסביר בסבלנות ונותן דוגמאות, ככה שתמיד הלקוח יודע למה לצפות.

כיום אני נשאל יותר מתמיד, באיזה שיטה אתה משתמש???
אז אני לא מתחבא אחר מעשי או דואג להראות כלפי חוץ דבר אחד ובפועל לעשות דבר אחר, אני חושב שיושרה פנימית היא דבר חשוב מאוד בעבודה מול לקוחות.
בגישתי אני משתמש בכל האמצעים כדי לעזור לכלב ולבעליו, אם צריך לתקן את הכלב אז עושים את זה בדרך הכי מקצועית שיש, אם צריך לתגמל אז גם כן נעשה זאת בדרך הטובה והמקצועית שקיימת ואם צריך להתעלם כנ"ל, נעשה זאת.
בסופו של דבר אם עובדים בהיגיון בריא ניתן לשנות את דפוסי ההתנהגות והרגליו של הכלב ולחיות איתו חיים טובים ונוחים יותר.
לעיתים קרובות מדי מגיעים אלי לקוחות בתקווה אחרונה לפני שהכלב ימסר למקלט כלבים או יורדם,
מבלי להשתחצן, עד כמה שאפשר, אני דואג שזה לא יקרה לעולם ועושה כמיטב יכולתי כדי לעזור לכלב וזה אכן קורה!
לכן אני חוזר ומדגיש, כמעט ואין בעיה שלא ניתן לפתור אותה! (לפחות בגישה שלי).

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
Call Now Buttonבוא נשב על קפה 052-6055588