כיצד לקבל כלב חדש ללהקה.

כיצד לקבל כלב חדש ללהקה.

מיזוג להקות כלבים על ידי בני אדם הוא תרחיש מוכר, שתוצאתו, גם היא מוכרת, היא תוהו ובוהו בשל מלחמת להקות. זוגות העוברים לגור יחד, שותפים החולקים דירה ואפילו צירוף כלב חדש ללהקה קיימת, הן רק חלק משלל הדוגמאות למיזוג להקות. אתם אפוא יכולים לפתור בעיה זו על ידי נקיטה במספר צעדים בטרם היא קורית.

בטרם הכלבים נפגשים-
לחשוב שעל ידי מיקום הכלבים הנפגשים לראשונה יחד בשטח של אחת הלהקות, תוך תקווה שמא יסתדרו יחד, היא טעות שכיחה. בהכנסת כלב חדש לטריטוריה של להקה אחרת, אתם מסכנים להקה קיימת, מה שמוביל לאגרסיביות מצד הלהקה אליה פלשו, שכן היא מגינה על השטח השייך לה. בהתאם לאנרגיה ולאופיו של הכלב החדש, הוא עלול להפוך כנוע לגמרי. במקרה הטוב. במקרה הרע הוא עלול להילחם חזרה.

בכדי למנוע מצבים שכאלו, על הכלבים להיפגש בטריטוריה נייטראלית ולחלוק טיול ארוך בטרם ייפגשו באחת הטריטוריות. הדבר נכון גם למפגש בין כלב לבעליו החדשים. לאחר מכן יוכלו בני האדם עם כלביהם להגיע הביתה, תוך וידוא שבני האדם נכנסים ראשונים, אחריהם הכלבים המקומיים ואחרון חביב – הכלב החדש.

כך אתם מאפשרים לכלבים להרגיש כיחידה אחת ובעצם מאפשרים לכלבים המקומיים להזמין את הכלב החדש לביתם. אתם מונעים מהלהקה הקיימת לדחות את הכלב על הסף.

מאוחר מדי – מה עכשיו?

ועם זאת חשוב להבין כי מאבק כלבים בודד אינו גורם בהכרח לאסון, אולם תגובה שגויה מצידכם עלולה ליצור צרה צרורה יותר. כלבים החיים יחד בבית עלולים למצוא עצמם מסוכסכים ממספר סיבות: אחד הכלבים אינו מכבד את המרחב האישי של האחר, והתיקון של האחרון את הכלב שאינו מכבד, עלול להוביל לקרב; הבעלים הפיל מזון בעל ערך רב עבור הכלבים על הרצפה וכעת הכלבים מתקוטטים על האוצר; אחד הכלבים חש ברע (מכל סיבה שהיא) והכלב השני דחק בו בצורה לא נכונה.

פירוק המאבק בין הכלבים, בו האינסטינקט שלכם מהווה עבורו מפתח, יכול להיות מחולק לשלבים:
הצעד הראשון הוא לסיים את המאבק במהירות ובשלווה.

הפוקוס הוא על הכלב בעל העוצמה הפיזית ברמה הגבוהה יותר. השתמשו במגע על מנת להפריד בין הכלבים ומשכו את הכלבים לכיוונים אחרים. התרחקו. אל תצעקו (בהתרגשות) כאשר אתם מפרידים, זה רק יגביר את התוקפנות. אתם יכולים להשתמש בתיקון קולי, בטונציה תקיפה, אך לעולם אל תעשו זאת בצעקות התרגשות. אתם לעולם לא תפרידו בין הכלבים עם קולכם בלבד, אתם יכולים לנטרל את התוקפנות בעיקר על ידי שימוש באנרגיה שלכם.

הצעד השני והחשוב ביותר במאבק כלבים הוא ההתמודדות המאוחרת איתו.

הדרך הנכונה היא לשכוח שזה קרה. הכלבים עצמם ישכחו מהר מאוד.
הדרך השגויה היא להישאר בדאגה מתמדת, תוהים מתי יתחולל הקרב הבא. זוהי הדרך המהירה להבטיח שקרב זה אכן יתרחש מאוחר יותר.

הימנעות מקרבות כלבים
כלבים באותה להקה נלחמים מסיבה אחת בלבד – אין להם מנהיג להקה חזק. זו הסיבה שקביעת כללים, גבולות והגבלות לכל להקה היא חשובה. במידה וכלביכם יתפסו אתכם כמנהיגי הלהקה לא תהיה להם סיבה לריב, שכן אין תחרות על דמות המנהיג בלהקה.

חשוב ללכת עם הכלבים אחד ליד השני. לא רק שזה יעזור להם לפרוק אנרגיה (מה שיפחית את הדחף להילחם אחד בשני) זה יעזור להם להתחבר זה לזה על ידי מיקודם על מטרה משותפת (במקום האחד בשני).

זכרו – הדבר הגרוע ביותר שניתן לעשות במצב של לחימה על טריטוריה בין כלבים, היא בידודם. הבידוד יוצר טריטוריה נפרדת לכל כלב ומלחמה על הטריטוריה היא הגורם שהחל את מלחמת הכלבים הזו. זהו הגורם הטבעי היחיד לקרבות בין להקות כלבים. חרף ההפרדה, הכלבים עדיין יוכלו להריח אחד את השני, מה שיהפוך את הסכסוך לאובססיה.

הבעלים הוא המפתח להצלחה

גם בלהקת הכלבים המאוזנת ביותר ייתכנו קרבות מדי פעם. חשוב לזכור הוא שכאשר אתם, כמנהיגי הלהקה, נמצאים בשליטה, יהיה זה פשוט לשבור את המאבק במהירות וברוגע, וכך להפנות את תשומת ליבו של הכלב מהקרב. קחו אותו יחד לטיול והסירו דאגה מליבכם לקראת הקרב הבא. גמלו אותם מקרבות כאשר הם רגועים וכנועים ותקנו אותם כאשר הם לא. הכלבים שלכם תמיד יעדיפו שלא להילחם, ואתם כמנהיגי הלהקה יכולים לעזור להם להשיג את המטרה הזו.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
Call Now Buttonבוא נשב על קפה 052-6055588