הסלט של הבולי קוטה המודרני (נאגי)

הסלט של הבולי קוטה המודרני (נאגי)
Modern Bully Kutta Nagi

הבולי קוטה המודרני הוא יותר שם כינוי לקבוצה דומה של כלבי קרבות, מאשר גזע.
בפקיסטן, ביותר ממאה שנים האחרונות, פיתחו את כלב הקרבות הטוב ביותר, איך עושים את זה? מרביעים בין גזעים אזוריים ענקים לכלבי קרבות מובילים מכל העולם ומרביעים במשך יותר ממאה שנים רק כלבים מנצחים, עד שנוצרת קבוצת כלבים דומה יחסית.

הנאגי הוא בדרך כלל גזע גבוה מאוד, 70-90 ס"מ, רזה מאוד וכמעט בלי קיפולים, אתלטי ובעל אגרסיביות אדירה לחיות אחרות והרבה בתי גידול מאופיינים גם ב"גיימנס" שהיה דגש חזק בהרבעות עוד מהכנסת הבולדוג האנגלי העתיק, הפיטבול והבול אנד טרייר.

בתי גידול בפקיסטן רצו להיות הטובים ביותר ועשו ניסוי וטעייה, הביאו גזעים שונים דרך אנגליה וגזעים מקומיים והתחילו עם הסלט.

הגזעים החיצוניים הנפוצים ביותר בכל בתי הגידול בפקיסטן שהיו אלופי הזירה לאורך כל התקופה: אולד אינגליש בולדוג, בול אנד טרייר (פיטבול לאחר מכן), כלב קרבות קורדובה שנכחד.
ובנוסף הצטרפו לסלט גזעים ענקים לאורך כל התקופה, להוספת גובה ומסה:
הנפוצים היו מסטיף אנגלי, סוליות מיוון ודני ענק.

בתי גידול הוסיפו גזעים מקומיים ויש אינסוף גרסאות שלדעתי כולם נכונות כי כל בית גידול עשה כרצונו: מסטיף סינדח מהודו, סאגה קוצ'י אפגני ואסיאתים אחרים, ראג'אפליאן, סאראבי ומסטיפים פרסים אחרים, אלואנט, מאדהול האונד ועוד ועוד…

אגב, טיפוס נוסף בבולי קוטה הוא הגיים ליין, קטנים קצת מהנאגי אבל עם גיימנס מטורף בגלל שיש שם אחוז פיטבולים גבוה מאוד בדם, כמו באנדוג.

מוזמנים לאלבום לראות את כל הסגנונות, נאגי, טולה, גיים ליין ועוד….

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
Call Now Buttonבוא נשב על קפה 052-6055588