אין דבר מהנה יותר מאשר לצאת עם כל בני המשפה ( כולל הכלב כמובן ) לערב מושלם בבית קפה, או אולי סושיה טובה כמו שאתם רואים בתמונה.

אין דבר מהנה יותר מאשר לצאת עם כל בני המשפה ( כולל הכלב כמובן ) לערב מושלם בבית קפה, או אולי סושיה טובה כמו שאתם רואים בתמונה.
הדברים יכולים להשתבש מהר מאוד אם הכלב שלכם מבלה את כל הארוחה בנסיונות נואשים לגנוב אוכל מהצלחות, או שהוא מיילל או אפילו נובח על אורחים אחרים (אנשים וכלבים).
מה שיכול להפוך מהר מאוד כל חוויית אוכל לסיוט ולגרום לכם לאי נוחות ואפילו לסיום ה" ערב המהנה" בטרם עת.
זה מזכיר לכם קצת את הכלב שלכם ?

ישנם מספר כללים, שאתם יכולים לעשות כדי להבטיח שהביקור בבית הקפה / מסעדה עם החבר הכי טוב שלכם תיהיה חוויה נעימה עבור שניכם ורובם הם די ברורים ופשוטים.

להאכיל אותו קודם-
איך הייתם מרגישים אם מישהו יביא אתכם למקום עם כל מיני סוגים של ריחות וטעמים טובים של אוכל, כאשר אתם רעבים ולאחר מכן, אותו אדם היה אוסר עליכם לאכול?
אני מאמין שאתם , כמו כל אחד אחר, הייתם כועסים מאוד על כך !
הכלב שלכם מגיב בדיוק כך, אבל בגרסה הכלבית.
ההבדל ביננו די בולט, הכלבים לא מגיבים בכעס, אלה הם ממשיכים לנסות עוד ועוד אפשרויות כדי לקבל מזון, אפילו אם זה קפיצה על השולחן.
אחת הדרכים למזער קנאת מזון אצל הכלב שלכם , היא להאכיל אותו ממש לפני שאתם יוצאים מהבית, כך שהוא מגיעים למסעדה עם בטן מלאה.

פריקת אנרגיה-
כן, פשוט כמו שזה נראה.
אם הכלב יגיע אל המקום המיועד כאשר הוא שהה כל היום בבית והפעילות היחידה שהוא עשה היא לרוץ ולנבוח על העוברים ושבים מהחלון, סביר מאוד להניח שבית הקפה יהפוך במהרה למגרש המשחקים שלו, או גרוע יותר, כלבים מסויימים יכולים לנבוח שעות על העוברים ושבים, או על כל דבר אחר.
לכן אני ממליץ, לפרוק אנרגיות לכלב, חצי שעה לפני שמגיעים לבית הקפה.
בנוסף, אפשר לצעוד אל המקום ברגל ואם זה לא מתאפשר, ניתן לחנות את הרכב במקום רחוק מהיעד.

מתחת לשולחן-
מלצרים רבים, שמחים להביא קערה קטנה של מים לכלבכם אשר רובץ מתחת לשולחן, אבל אל תסמכו על זה, אם אתם יוצאים לאכול עם הכלב שלכם, תמיד תקחו קערת מים איתכם.
כלבכם נאלץ לשבת בשקט זמן רב ולא לעשות כלום בזמן שאתם אוכלים, לכן, אני ממליץ לכם להביא איתכם לפחות שתי עצמות, או צעצועי לעיסה, אשר יעסיקו את כלבכם בזמן הארוחה שלכם.
ישנה דרך נוספת לגרום לכלבכם להשאר במקומו ולא לזוז.
אם בכל פעם נחזק את הכלב בצ׳ופר, כאשר הוא בתנוחת " ארצה", הכלב ילמד ששווה לו להשאר במיקום הנוכחי, כי הוא יתוגמל מפעם לפעם.
שיטה זו אכן עובדת, אך ישנם כלבים דומיננטים שיכולים לפרש התנהגות זו לא כמצופה מהם, לכן כדי מאוד להתייעץ עם מאלף הכלבים שלך.

הכר את כלבך-
ישנם כלבים אשר יהיו רגועים ובשליטה בכל מסעדה וישנם כאלה שדורשים ממכם תרגול ונסיון, אתם מכירים את הכלב שלכם טוב יותר מכולם.
אם אתם יודעים שלכלבכם יש נטיה להיות אגרסיבי ליד מקור מזון או שיצריי השמירה שלו חזקים במיוחד ויש לך קושי בשליטה בו, לצערי, אני נאלץ לבשר לכם שאכילה במקומות ציבוריים יחד עם כלבכם היא לא אפשרית.

פקודות בסיס-
כל מי שמביא את כלב שלו למסעדה, תמיד צריך לוודא שהוא מאומן בפקודות בסיסיות כגון "שב", "ישאר", "אלי", "ארצה", וכן הלאה.
אם הגור שלכם לא יכול לעקוב אחר הכללים הללו, אולי מוטב שישאר בבית.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב telegram
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
Call Now Buttonבוא נשב על קפה 052-6055588